مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-16ورزشي

چه کسانی این سرنوشت شوم را برای فولاد رقم زدند؟


چه کسانی چنین سرنوشت شوم و نامبارکی را برای فولاد خوزستان رقم زدند که پس از 12 هفته با 5 گل زده، ضعیف ترین آمار بین 16 تیم لیگ برتر فوتبال کشور را دارد؟ - ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال گفت: چه کسانی چنین سرنوشت شوم و نامبارکی را برای فولاد خوزستان رقم زدند که پس از 12 هفته با 5 گل زده، ضعیف ترین آمار بین 16 تیم لیگ برتر فوتبال کشور را دارد؟ امین یزدانی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که چه بر سر فولاد خوزستان آمده است که اکنون در قعر جدول قرار دارد؟ اظهارکرد: باشگاه بزرگ فولاد خوزستان که نماد یک باشگاه مدرن با ایجاد زیرساخت های مناسب و کم نظیر و همراه با یک آکادمی مطلوب در سطح فوتبال کشور بشمار می رود، در فصل گذشته و به ویژه فصل جاری لیگ برتر، تمام دوستداران و علاقه مندان فوتبال خوزستان را نگران و حتی تا مایوس و ناامید کرده است.

فولاد به شدت بیمار است وی ادامه داد: کسب نتایج ضعیف و شیوه فوتبالی نگران کننده، دل هر علاقه مند و عاشق فوتبال خوزستانی را به درد می آورد.

فولادی که دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپر جام را در کارنامه دارد و از طرفی در طول چند دهه اخیر، بازیکنان نامداری را در سطوح مختلف تیم های ملی فوتبال تحویل داده، اکنون به شدت بیمار و نیازمند یک طبیب حاذق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی این سرنوشت شوم را برای فولاد رقم زدند؟

چه کسانی این سرنوشت شوم را برای فولاد رقم زدند؟