مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-19سياسي

تجلیل از 19 دستگاه برتر اقامه نماز در همدان


دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان اعلام کرد: در استان همدان 19 دستگاه به عنوان دستگاه نمونه در بحث اقامه و ترویج نماز معرفی شدند.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسنی حلم سه شنبه 28 آذر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از زیبایی های جامعه اسلامی توجه به نماز است و طبق آیات و روایات نشانه حکومت صالحان این است که نماز را به عنوان یک رکن عملی در جامعه قرار می دهند به طوریکه هر چقدر نسبت به این موضوع توجه لازم ایجاد شود، جامعه سالم خواهد بود و از ناهنجاری ها به دور خواهد ماند.

وی با بیان اینکه اگر کسی در مسائل روح، روان، اخلاق و روابط اجتماعی به رشد می رسد از راه توجه به نماز است، مطرح کرد: دستگاه های فرهنگی همچون آموزش و پرورش، صداوسیما، ارشاد، دانشگاه ها و حوزه می توانند نقشی بی بدیل در زمینه نماز داشته باشند به طوریکه ترویج و فرهنگ سازی در این عرصه نیازمند برنامه هایی است و ستاد اقامه کشور و استان از تمام ابزارهای فرهنگی بهره مند می شود.

حسنی حلم با بیان اینکه امسال سی اُمین اجلاس نماز در شهرستان های همدان با عنوان نماز نسل نو با رویکرد مدرسه، مسجد و دانشگاه برگزار می شود، یادآور شد: این برنامه سوم دی ماه امسال در سالن شهدای استانداری با حضور 500 نفر برگزار می شود و از خادمان نماز از بدنه مردم و مسئولان تجلیل و تکریم به عمل می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 19 دستگاه برتر اقامه نماز در همدان

تجلیل از 19 دستگاه برتر اقامه نماز در همدان