مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-06سياسي

برنامه ایران برای جلوگیری از غافلگیری فناورانه


معاون هماهنگ کننده ارتش از افتتاح اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 آذر خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن زنجیره تولید سرمایه انسانی و رزمنده پروری برای انجام مأموریت است.

- در حوزه نظامی معاون هماهنگ کننده ارتش از افتتاح اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 آذر خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن زنجیره تولید سرمایه انسانی و رزمنده پروری برای انجام مأموریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی با عنوان از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز شنبه 18 آذر در محل ستاد ارتش برگزار خواهد شد.

دریادار سیاری با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن زنجیره تولید سرمایه انسانی و رزمنده پروری برای انجام مأموریت است، افزود: نیروی انسانی در سازمان اهمیت بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ایران برای جلوگیری از غافلگیری فناورانه

برنامه ایران برای جلوگیری از غافلگیری فناورانه