مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-07سياسي

مسابقه کتاب نویسی ویژه نوجوانان در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه در خصوص مسابقه کتاب نویسی ویژه نوجوانان در محلات این منطقه گفت: - شهردار منطقه13 از برگزاری مسابقه کتاب نویسی ویژه نوجوانان در راستای اجرای طرح شهید آرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه در خصوص مسابقه کتاب نویسی ویژه نوجوانان در محلات این منطقه گفت: این مسابقه با موضوعات شهامت و مردانگی، انتظار، شهروند متعالی و احترام والدین در ادامه فعالیت های طرح آرمان 2 در منطقه13 توسط مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و مشارکت اداره آموزش شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می شود.

او هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد خلاقیت نویسندگی بین نوجوانان و ارتقای ظرفیت کانون نوجوانان دانست و افزود: نوجوانان می توانند از طریق ارتباط با مسئول پرورشی مدرسه خود، رابطین طرح شهید آرمان و مسئول آموزش های شهروندی سرای محلات در مسابقه کتاب نویسی شرکت کرده و تا 30 آذر ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

شهردار منطقه 13 یادآور شد: پس از داوری آثار، جوایز نفیسی به نفرات برتر اهدا می شود و نفرات برگزیده در کمیته تخصصی فرهنگی کانون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتاب نویسی ویژه نوجوانان در منطقه 13

مسابقه کتاب نویسی ویژه نوجوانان در منطقه 13