مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-05دانش

ظرفیت استقرار دبیرخانه علوم انسانی در قم وجود دارد


سرپرست بنیاد نخبگان استان قم بر بحث نخبگان در علوم انسانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه طرحی را مبنی بر قرار دادن قم به عنوان دبیرخانه علوم انسانی نخبگانی به بنیاد ارائه کردیم این امر می تواند در جذب پروژه های علوم انسانی برای نخبگان تاثیر بسزایی داشته باشد.

- ایسنا/قم سرپرست بنیاد نخبگان استان قم بر بحث نخبگان در علوم انسانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه طرحی را مبنی بر قرار دادن قم به عنوان دبیرخانه علوم انسانی نخبگانی به بنیاد ارائه کردیم این امر می تواند در جذب پروژه های علوم انسانی برای نخبگان تاثیر بسزایی داشته باشد.

دکتر سید سعیدرضا منتظری، سرپرست بنیاد نخبگان استان قم در گفت وگو با ایسنا، بروز و ظهور نخبگان بومی را در استان مهم دانست و گفت: به دلیل نزدیکی استان قم به پایتخت و وجود دانشگاه های مهم، نخبگان استان قم راحت به مرکز می روند و از ظرفیت های پایتخت استفاده می کنند؛ لذا ما باید زمینه بازی را برای بروز و ظهور نخبگان در استان قم مهیا کنیم.

منتظری بیان کرد: فعالیت های بنیاد طرح محور است و نخبگان در قالب طرح ها از برنامه های بنیاد استفاده می کنند؛ به همین جهت آمارهای ما از حضور نخبگان شناور است اما حضور دانشگاه های مطرحی همچون دانشگاه قم، فارابی و دانشگاه صنعتی و همچنین نزدیکی به تهران باعث می شود بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت استقرار دبیرخانه علوم انسانی در قم وجود دارد

ظرفیت استقرار دبیرخانه علوم انسانی در قم وجود دارد