مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-04سياسي

تخصیص بودجه ویژه به کالبد بافت تاریخی شیراز


معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری شیراز گفت: تخصیص بودجه ویژه به کالبد بافت تاریخی شیراز از اولویت های اصلی مدیریت شهری شیراز است.

- ایسنا/فارس معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری شیراز گفت: تخصیص بودجه ویژه به کالبد بافت تاریخی شیراز از اولویت های اصلی مدیریت شهری شیراز است.

محمدعلی راضی امروز، 13 آذرماه با اشاره به اهمیت بافت تاریخی شیراز گفت: در حوزه کالبدی کلان شهر شیراز، با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که بافت تاریخی این کلان شهر دارد و برای همه مجموعه ای ارزشمند است، تخصیص بودجه ویژه از اولویت های اصلی و حائز اهمیت مدیریت شهری شیراز است.

وی در خصوص اهم وظایف و اقدامات معاونت برنامه ریزی شهرداری شیراز اظهار کرد: این بخش از جمله حوزه های هماهنگ کننده در خصوص بودجه بندی است.

راضی با اشاره به اینکه تدوین و تهیه برنامه بودجه و اختصاص آن به همه بخش ها در 3 برنامه بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت تقسیم بندی شده است، افزود: در برنامه کوتاه مدت بودجه یک ساله شهرداری شیراز مشخص می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز اضافه کرد: تخصیص و توزیع بودجه ها به حوزه ها و با موضوعات مختلف است که حمل ونقل و ترافیک، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، محیط زیست و خدمات شهری، اقتصادی و شهرسازی ازجمله آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه ویژه به کالبد بافت تاریخی شیراز

تخصیص بودجه ویژه به کالبد بافت تاریخی شیراز