مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-12سياسي

علت رد کلیات لایحه بودجه در مجلس چه بود؟


پس از اظهارات قالیباف جو غالب مجلس به حمایت از رد کلیات لایحه بودجه درآمد، به طوری که حمایت های حاجی بابایی به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه از کلیات لایحه دولت اثری نداشت و در نهایت کلیات لایحه بودجه با 127 رای مخالف در برابر 90 رای موافق رد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 1403 رییس سازمان برنامه و بودجه در دفاع از لایحه پیشنهادی دولت و در پاسخ به انتقاد نمایندگان مبنی بر عدم توجه دولت به متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: دولت خود را ملزم می داند تا منابع مورد نیاز برای متناسب سازی حقوق ها را تامین کند.

  قالیباف در واکنش به اظهارات منظور گفت: سازمان برنامه و بودجه طی نامه ای کتبی به شورای نگهبان اعلام کرده است که به دلیل نبود منابع، با مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مخالف است و این با صحبت های امروز شما در تناقض است؛ بنابراین سازمان برنامه و بودجه باید در نامه ای کتبی به مجلس، تصریح کند که دولت با تامین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان موافق است.

پس از این اظهارات قالیباف جو غالب مجلس به حمایت از رد کلیات لایحه بودجه درآمد، به طوری که حمایت های حاجی بابایی به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه از کلیات لایحه دولت اثری نداشت و در نهایت کلیات لایحه بودجه با 127 رای مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت رد کلیات لایحه بودجه در مجلس چه بود؟

علت رد کلیات لایحه بودجه در مجلس چه بود؟