مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-05ورزشي

یک دنیا تفاوت در دو عکس/ از مردم خواستیم تا منبع درآمد چند ورزشکار را حدس بزنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو در حالی به اتمام رسید که در مسابقات آسیایی با گرفتن 13 مدال طلا، - گزارش مردمی دیدگاه و نظر مردم در مورد تبعیض در ورزش و رشته های مختلف.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو در حالی به اتمام رسید که در مسابقات آسیایی با گرفتن 13 مدال طلا، 21 نقره و 20 برنز در مقام هفتم و در پاراآسیایی با گرفتن 44 مدال طلا، 46 نقره و 41 برنز برای اولین بار در جایگاه دوم این دوره از مسابقات قرار گرفتیم.

ورزشکاران در مسابقات آسیایی و مخصوصا پاراآسیایی برای کشورمان خوش درخشیدند و پرچم خوش رنگ کشورمان را در چین به اهتزاز در آوردند.

با نتایج کسب شده در این مسابقات بار دیگر ظرفیت بالای ورزشکاران پاراآسیایی و پارالمپیکی برای اهالی ورزش به اثبات رسید، ولی به نقل از بیشتر ورزشکاران امکانات، شرایط مالی و مسائل مربوط به شغل ورزشکاران کماکان یکی از مشکلات اصلی افتخارآفرینان کشورمان است.

ورزشکارانی که سال هاست بدون انتظاری غیر معقول با وجود تبعیض هایی در بدنه ورزش کشور به کار خود بدون حاشیه ادامه می دهند.

سال هاست که تمرکز ورزش کشور تنها محدود به رشته ای یا رشته هایی محدود و خاص می شود که با وجود سرمایه گذاری‎های کلان دستاورد های چندانی نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دنیا تفاوت در دو عکس/ از مردم خواستیم تا منبع درآمد چند ورزشکار را حدس بزنند

یک دنیا تفاوت در دو عکس/ از مردم خواستیم تا منبع درآمد چند ورزشکار را حدس بزنند