مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-18سياسي

اجرای پویش«یلدای مهربانی» برای نیازمندان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برگزاری پویش ملی یلدای مهربانی همزمان با فرا رسیدن شب یلدا گفت: 182 مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد استان زنجان آماده دریافت کمک های مردمی در یلدای مهربانی هستند.

- روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس  با اشاره به برگزاری پویش ملی یلدای مهربانی همزمان با فرا رسیدن شب یلدا اظهار داشت: این پویش با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده های نیازمند در شب یلدا برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: این پویش از 20 آذرماه آغاز شده است تا در قالب آن کمک های مردمی توسط کمیته امداد جمع آوری و در فرصت باقیمانده تحویل ایتام و نیازمندان داده شود.

وی افزود: در فرهنگ ایرانیان، شب یلدا فرصتی برای همنشینی، مهربانی و تقسیم شادی ها است و بر اساس سنت پسندیده ایرانیان در قالب این پویش، سعی می کنیم تا با رفع نیازمندی خانواده های بی بضاعت فرصت مهربانی و تقسیم شادی را برای آنها مهیا کنیم و در طولانی ترین شب سال، لبخند شادی را در چهره شان بنشانیم.

صالحی افزود: خیران و مردم نیکوکار در استان زنجان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده های نیازمند برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش«یلدای مهربانی» برای نیازمندان زنجانی

اجرای پویش«یلدای مهربانی» برای نیازمندان زنجانی