مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-20سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی : اروپا به تعهدات برجام برگردد ماهم برمیگردیم


برجام ، طرفین متعهد دارد و ما هم طبق برجام، بازگشت از تعهدات داریم و طبیعی است که وقتی آنان [ اروپا ] برگردند و تعهداتشان را انجام دهند، - رییس سازمان انرژی اتمی : برجام ، طرفین متعهد دارد و ما هم طبق برجام، بازگشت از تعهدات داریم و طبیعی است که وقتی آنان [ اروپا ] برگردند و تعهداتشان را انجام دهند، ما هم به تعهدات خود برمی گردیم.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: طبق برجام طبیعی است که وقتی سه کشور اروپایی برگردند و تعهداتشان را انجام دهند، ما هم به تعهدات خود برمی گردیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (29 آذر 1402) هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به دلیل اینکه یک سازمان خاص بوده و اطلاعات مان طبقه بندی شده است، یک نظام حسابرسی مالیاتی داریم که آن را با ممیز مالیاتی مرور می کنند و مالیاتی که به ما تعلق می گیرد را پرداخت می کنیم.

  وی افزود: در این هفته، اولین کلینیک زخم در ورامین افتتاح شد؛ این گام اول در خدمت رسانی فناوری هسته ای در زندگی مردم است و آن را در سطح کشور گسترش خواهیم داد.

  رییس سازمان انرژی اتمی درباره گزارش اخیر آژانس اظهار کرد: اینکه این سه کشور اروپایی، زیاده خواهی و زورگویی می کنند، امری واضح و مشخص است؛ موضوع این است که چارچوب روابط ما با آژانس پادمان و ان پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی : اروپا به تعهدات برجام برگردد ماهم برمیگردیم

رییس سازمان انرژی اتمی : اروپا به تعهدات برجام برگردد ماهم برمیگردیم