مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-03سياسي

حذف رمپ و بالابر، ظلم به معلولان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی برگزاری دانشجو، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا اظهار کرد: شرکت واحد به ما اعلام کرد که گازوییل مورد استفاده اتوبوس ها استاندارد است و گوگرد بنزین هم حذف شده و مشکلی ندارد؛ - چمران گفت: در برخی موارد می بینیم که رمپ وجود ندارد و بالابر ها نیز در ساختمان ها حذف می شوند و این ظلمی در حق معلولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی برگزاری دانشجو، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا اظهار کرد: شرکت واحد به ما اعلام کرد که گازوییل مورد استفاده اتوبوس ها استاندارد است و گوگرد بنزین هم حذف شده و مشکلی ندارد؛ در هر شرایط بنزین و گازوییل آلودگی ایجاد می کنند و تا وقتی این تعداد خودرو در شهر باشد و مردم با وسایل شخصی خود تردد کنند، همین وضع ادامه خواهد داشت.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد، شاید تاثیر موقتی داشته باشد، اما در طولانی مدت اثرگذار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه با توصیه وزارت صمت مقرر شد هر دو هزار اتوبوس وارداتی با وجود هزینه دو برابری نسبت به اتوبوس های گازسوز، برقی باشند، خاطرنشان کرد: با این اقدامات می توان امیدوار بود از آلودگی هوا کاسته شود؛ البته اگر مردم نیز همراهی کنند و از خودرو های شخصی استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رمپ و بالابر، ظلم به معلولان است

حذف رمپ و بالابر، ظلم به معلولان است