مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-13سياسي

تسهیل ازدواج جوانان تضمین کننده جوانی جمعیت است


تسهیل مسیر ازدواج، اصلی ترین مسیر اجتماعی بعد از دین داری برای آسیب زدایی اجتماعی و اخلاقی بوده و تضمین کننده جوانی جمعیت به عنوان استراتژی اجتماعی بلندمدت مدت کشور است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: تسهیل مسیر ازدواج، اصلی ترین مسیر اجتماعی بعد از دین داری برای آسیب زدایی اجتماعی و اخلاقی بوده و تضمین کننده جوانی جمعیت به عنوان استراتژی اجتماعی بلندمدت مدت کشور است.

   حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور امروز (چهارشنبه، 22 آذر ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی خرم دره با اشاره به اینکه ازدواج و تشکیل خانواده نزد خداوند متعال بسیار باارزش است، اظهار کرد: موضوع ازدواج از اموری است که در دین مبین اسلام بسیار به آن سفارش شده است.

وی با اشاره به آیه های قرآنی درباره ازدواج، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید، از نشانه های او این است که برای شما همسرانی از جنس خودتان آفرید، تا کنار آنها آرامش بیابید و میان شما دوستی و مهربانی قرار داد، بدون شک در این آفرینش همواره نشانه هایی است برای مردمی که تفکر کنند.

خداوند در این آیه از بزرگ ترین آیات و نشانه های الهی، ازدواج را مورد توجه ما قرار می دهد و به آرامش در ازدواج اشاره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل ازدواج جوانان تضمین کننده جوانی جمعیت است

تسهیل ازدواج جوانان تضمین کننده جوانی جمعیت است