مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26سياسي

کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها یک گروه کوچک شبه نظامی بر اسراییل و آمریکا غلبه پیدا کرده و مقاومت می کند، گفت: کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها یک گروه کوچک شبه نظامی بر اسراییل و آمریکا غلبه پیدا کرده و مقاومت می کند، گفت: کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است.

جواد قناعت امروز 5 آذر در همایش اقتدار بسیج در حسینیه جماران بیرجند، با تاکید براینکه امروزه بسیج پرچمدار تفکر امام(ره) و شهدا است، بیان کرد: تفکر بسیجی محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در زمان تشکیل بسیج با فرمان امام(ره) بسیاری درباره چرایی ضرورت تشکیل این نهاد سوال و شبهه داشتند ولی هر چه زمان می گذرد اهمیت وجود چنین تشکل انقلابی خود را نشان می دهد.

قناعت با بیان اینکه بسیجیان در روزهای سخت و نفس گیر انقلاب نقش آفرینی می کنند و با شناخت عالمانه موضوعات و مسائل در حل مشکلات تلاش دارند، گفت: بسیج در هر نقطه از جهان اعتلای ارزش های دینی به کمک خواهد آمد و هفته بسیج یادآور شجره طیبه ایی که در شرایط سخت صحنه های زیبایی آفرید ایمان و خود باوری با شناخت به موقع و عالمانه مسائل می دانند که کجا باید فریاد بزنند و نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است

کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است