مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-23سياسي

کشور به اندازه 30 سال پروژه نیمه تمام دارد


معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه کشور به اندازه 30 سال پروژه نیمه تمام دارد، افزود: البته به کار جهادی برای کوتاه کردن این مسیر 30 ساله امید داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهور به کرمانشاه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمانشاه، عضو هیأت رییس مجلس، نمایندگان قصرشیرین و سنقر در مجلس، معاونان استانداری و جمعی از مدیران کل و مسوولان استان در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در این جلسه با جمع بندی درخواست های استان، درخواست اول را در رابطه با زمان سفر دور دوم رییس جمهور به استان بیان کرد و افزود: حتی الامکان تاریخ دور دوم سفر رییس جمهور استان در دی ماه تا بهمن ماه باشد چون اگر سفر با تأخیر باشد هم سال مالی قبلی و هم سال مالی بعدی را از دست می دهیم.

وی یکی از موضوعات بدیهی رشد استان را در حوزه حمل و نقل عنوان کرد و ادامه داد: در هر سه بخش حمل و نقل است(ریلی، هوایی، زمینی) نیاز به کار بیشتری داریم.

  استاندار کرمانشاه تکمیل راه آهن کرمانشاه- خسروی را از جمله اولویت های مهم استان دانست و گفت: تأخیر در انجام راه آهن کرمانشاه- خسروی با توجه به اینکه کوریدور شرق به غرب است نه تنها ضررهایی به اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به اندازه 30 سال پروژه نیمه تمام دارد

کشور به اندازه 30 سال پروژه نیمه تمام دارد