مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-22اقتصادي

وزارت اقتصاد مجاز است به هر روشی اوراق بفروشد


بر اساس لایحه بودجه سال آینده، وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است از کلیه روش های انتشار اولیه اوراق از جمله تحویل اوراق به طلبکاران عرضه، - بر اساس لایحه بودجه سال آینده، وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است از کلیه روش های انتشار اولیه اوراق از جمله تحویل اوراق به طلبکاران عرضه، تدریجی حراج فروش اوراق به کسر (کمتر از قیمت اسمی) و پذیره نویسی در بازارها استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس لایحه بودجه سال 1403، در تبصره 1(تأمین مالی) در اجرای ماده (3) قانون برنامه هفتم توسعه در سال 1403 با رعایت قوانین و مقررات و موازین شرعی اعلام شده است به شرکت های دولتی از جمله شرکت هایی که شمول قوانین و مقررات عمومی بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است اجازه داده می شود تا سقف یکصد و سی هزار میلیارد .

130.

000 ریال اوراق مالی اسلامی ریالی با تضمین و بازپرداخت اصل و سود توسط خود منتشر کنند تا برای طرح هایی مصوب شورای اقتصاد می رسد، مصرف کنند.

در بخش ب تبصره 1 لایجه بودجه سال آینده همچنین گفته شده است که در اجرای مواد (31) (41) و (47) قانون برنامه هفتم به شهرداری های کشور و سازمان های وابسته به آنها اجازه داده می شود به منظور توسعه حمل و نقل عمومی و تأمین خدمت (سرویس) دانش آموزان دارای معلولیت جسمی حرکتی و ذهنی و مناسب سازی و دسترس پذیری کلیه پایانه ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد مجاز است به هر روشی اوراق بفروشد

وزارت اقتصاد مجاز است به هر روشی اوراق بفروشد