مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-30سياسي

سردار غلامرضا سلیمانی: طرح ازدواج آسان در سراسر کشور به همت سپاه و بسیج اجرا می شود


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در حوزه تسهیل ازدواج جوانان، گفت: این توصیه و تدبیر رهبر معظم انقلاب است و سپاه و بسیج در تبعیت از ایشان طرح ازدواج آسان را تدارک دیده اند که این طرح در سراسر کشور در حال پیگیری و اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به گرگان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (پنجشنبه، 9 آذر ماه) در حاشیه اهدای 464 سری جهیزیه به زوج های جوان استان گلستان، گفت: امر خیر ازدواج یکی از سنت های الهی است که تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز میهن اسلامی نیز در سن ازدواج قرار دارند.

وی ادامه داد: بر همه افراد و دستگاه های مسئول که توانایی و ظرفیت برای تسهیل در امر ازدواج جوانان را دارند، واجب است تا ازدواج جوانان را تسهیل کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در حوزه تسهیل ازدواج جوانان، تأکید کرد: این توصیه و تدبیر رهبر معظم انقلاب است و سپاه و بسیج در تبعیت از ایشان طرح ازدواج آسان را تدارک دیده اند که این طرح در استان ها و شهرستان ها در حال پیگیری و اجراست.

سردار سلیمانی افزود: امروز همکاران عزیز ما در سپاه نینوا گلستان 464 سری جهیزیه را برای تقدیم به زوج های جوان آماده کرده اند که توزیع این جهیزیه ها از امروز آغاز خواهد شد، البته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غلامرضا سلیمانی: طرح ازدواج آسان در سراسر کشور به همت سپاه و بسیج اجرا می شود

سردار غلامرضا سلیمانی: طرح ازدواج آسان در سراسر کشور به همت سپاه و بسیج اجرا می شود