مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-10اجتماعي

بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس احداث می شود


شهردار چالوس با اشاره به عقد قرارداد احداث بزرگترین پارک جنگلی در خاورمیانه (غرب آسیا) گفت: با عقد این قرارداد شهر چالوس مقصد گردشگری شهرهای شمالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، مسعود یعقوبی شامگاه امروز در سالن جلسات شهرداری چالوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پارک جنگلی در منطقه ای به مساحت تقریبی 6 هزار هکتار (جنگل های منطقه ورگاویج، خانیکان و پلهم کوتی) احداث خواهد شد.

  وی تصریح کرد: مجتمع های تفریحی اقامتی که شامل ساخت کلبه ها، آلاچیق، شهربازی، محوطه ورزش جوانان و کودکان (اسکیت، تنیس، والیبال و.

) در این طرح اجرا خواهد شد.

  شهردار چالوس با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای بومیان و درآمد پایدار قابل توجهی برای شهر چالوس در این طرح مطرح می باشد، گفت: این منطقه ویژه و فوق العاده می تواند علاوه بر خدمات دهی به گردشگران داخلی، به عنوان مرکز و مقصد بین المللی گردشگری نیز تبدیل شود.

یعقوبی با بیان اینکه استان مازندران در آستانه یک تحول بزرگ هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اقتصاد گردشگری قرار گرفت، اذعان کرد: با اجرای این طرح می توان منطقه جنگلی را از حالت بالفعل کنونی به قطب بالقوه اقتصادی گردشگری شمال کشور، تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس احداث می شود

بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس احداث می شود