مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-19سياسي

ارتباطات میان فرهنگی گفتمان جدیدی را خلق می کند


رییس سابق موسسه مطالعات اسلامی لندن گفت: ارتباطات میان فرهنگی می تواند یک گفتمان جدیدی را خلق کند؛امام رضا(ع) در تمامی مناظرات یک گفتمان خاص که در واقع گفتمانی غالب، - ایسنا/خراسان رضوی رییس سابق موسسه مطالعات اسلامی لندن گفت: ارتباطات میان فرهنگی می تواند یک گفتمان جدیدی را خلق کند؛امام رضا(ع) در تمامی مناظرات یک گفتمان خاص که در واقع گفتمانی غالب، بامنطق و با استدلال است و نوعی ویژگی محسوب می شود، داشتند.

پروفسور حسن بشیر امروز 28 آذرماه، در اختتامیه سومین کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز که در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ما در رابطه با امام رضا(ع) و تمامی ائمه اطهار (ع) معتقد نیستیم که بحث های امامان تنها برای دوره خاصی است که حضور داشتند.

وی افزود: بحث مهمی در حوزه مطالعات ارتباطی به نام همزمانی و درزمانی وجود دارد.

بحث همزمانی ناظر به مرحله حضور و مرحله ای است که فرد در آن زمینه خلق معنا و رابطه را ایجاد و به محیط و مسائل روز نگاه می کند.

فرمایشات امامان معصوم(ع) و رفتار آن ها برای یک زمان خاص نیست، بنابراین بحث درزمانی یکی از مباحث مهمی است که ما باید در رابطه با این بیانات مورد توجه قرار دهیم، به همین دلیل بحث امام رضا(ع) و علوم روز مطرح می شود که اهمیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات میان فرهنگی گفتمان جدیدی را خلق می کند

ارتباطات میان فرهنگی گفتمان جدیدی را خلق می کند