مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-13اقتصادي

رویارویی جذاب پیکان و ری را، نماد اصالت و آینده ایران خودرو


گروه صنعتی ایران خودرو در اقدامی خاطره انگیز به برگزاری رویدادی با حضور اعضای کلوپ پیکان اقدام کرد تا سیر تطور و تکامل محصولات خود از پیکان با فناوری قدیمی تا ری را برقی را به نمایش بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اپکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در این رویداد که با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ایران برگزار شد، این فرصت را به مالکان محصولات پیکان تولید دهه 40 و 50 شمسی داد تا گرد هم آمده و در بازدید از خطوط تولید با فرآیند تولید محصولات جدید ایران خودرو آشنا شوند.

 در حاشیه این گردهمایی نیز مسابقه نمادین جذابی میان پیکان و ری را نسل قدیم و آینده محصولات ایران خودرو، برگزار شد که البته ری را فرصت برنده شدن خود را به نماد اصالت محصولات ایران خودرو هدیه کرد.

همچنین با توجه به استقبال شرکت کنندگان در این گردهمایی، مسابقه نمادینی میان جوانان قدیم و امروز ایران خودرو، پیکان جوانان و دناجوانان برگزار شد.

  رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ایران، در حاشیه این رویداد با اشاره به این که حضور اعضای کلوپ پیکان سواران در ایران خودرو یک دورهمی خاطره انگیز است، گفت: امروز تصویر موثرتر و قوی تری از محصولات ایران خودرو و صاحبان این حوزه به تصویر کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی جذاب پیکان و ری را، نماد اصالت و آینده ایران خودرو

رویارویی جذاب پیکان و ری را، نماد اصالت و آینده ایران خودرو