مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-07سياسي

قرارگاه های جهادی حلقه های میانی برای مردمی سازی خدمت رسانی است


مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: قرارگاه های جهادی به عنوان حلقه های میانی برای مردمی سازی خدمت رسانی است .

- ایسنا/کرمان مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: قرارگاه های جهادی به عنوان حلقه های میانی برای مردمی سازی خدمت رسانی است .

سرهنگ علی ایل بیگی 16 آذرماه در مراسم اختتامیه دوره آموزش و توانمندسازی مسئولان قرارگاه های جهادی استان کرمان با عنوان دوره شهید سلیمانی در شهر سرچشمه، اظهار کرد: آغاز سیاست گذاری حرکت های جهادی از سال 79 به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت و اتفاقات خوبی رقم خورده و در دیدارهای معظم له در سال های 89 و 98 با جهادگران این عرصه تأکید داشتند که همه آحاد مردم را برای حل مشکلات مردمی پای کار بیاورید.

وی افزود: در هشت سال دوران دفاع مقدس اداره کننده جنگ مردم بودند و بعد از جنگ هم در دایره مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همین مدل را در خارج از مرزها پایه ریزی کرد و هسته های مردمی مقاومت در کشورهای مختلف تشکیل شد و در صحنه هستند و قطعا این جریان مردمی به اوج اهداف انقلاب اسلامی خواهد رسید و تمام عرصه ها باید به سمت مردمی سازی بروند.

ایل بیگی ادامه داد: امروز در جبهه مقاومت این جریان را تا نابودی استکبار پیش می برند و این ظرفیت مردمی با پشتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه های جهادی حلقه های میانی برای مردمی سازی خدمت رسانی است

قرارگاه های جهادی حلقه های میانی برای مردمی سازی خدمت رسانی است