مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-10سياسي

خاندوزی: لایحه بودجه سال آینده واقع گرایانه است


وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 توضیحاتی درباره درآمدهای بودجه ارائه کرد و گفت:ما به شکل بسیار جدی معتقدیم که لایحه بودجه سال 1403 در مقایسه با لایحه بودجه سال 1402 واقع گرایانه تر است و اتفاقا درآمدهای نفتی در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه عصر امروز (یکشنبه، 19 آذرماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، گفت: بنده جهت ارائه گزارشی از درآمدهای بودجه سال آتی در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق حاضر و توضیحات مفصلی را از مجموع درآمدهای پیش بینی شده برای سال آینده، به نمایندگان ارائه کردم.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه حدود 70 درصد از درآمدهای عمومی دولت به  غیر از تبصره 14 مبتنی بر زیرمجموعه وزارت اقتصاد و امور دارایی است، ادامه داد: درآمدهای ناشی از واگذاری سهام، درآمدهای ناشی از واگذاری اموال غیرمنقول و مولدسازی، درآمدهای خزانه ناشی از انتشار اوراق و درآمدهای گمرکی و مالیاتی مجموعا 70 درصد از بودجه عمومی دولت را در سال آینده به خود اختصاص داده است.

ارقام تحقق ناپذیر در بودجه وجود ندارد وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه در این جلسه درباره فروض پیش بینی پذیری درآمدهای مالیاتی و گمرکی و سایر درآمدها توضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: لایحه بودجه سال آینده واقع گرایانه است

خاندوزی: لایحه بودجه سال آینده واقع گرایانه است