مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-28اقتصادي

12 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می شود


معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بر اساس پروژه هایی که در استان اجرا می شود 12 هزار شغل تا پایان سال 1403 ایجاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبدالهی عابد، صبح امروز در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار که در محل نمایشگاه دائمی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از گفتمان هایی که استاندار اردبیل نیز پیگیر آن بوده، گفتمان زنجیره پیشرفت استان است.

لذا باید تمام مسؤولان استان کارهای خود را به نحو احسن پیش ببرند و جهت پیشرفت استان با هم همکاری کنند و این گفتمان نیاز به تبیین و روشنگری دارد.

وی با بیان اینکه گام اصلی برای زنجیره پیشرفت، توسعه زیرساخت ها است، افزود: اگر زیرساخت ها ایجاد نشوند ما نمی توانیم از گفتمان زنجیره پیشرفت صحبت کنیم.

گفتمان زنجیره پیشرفت به همراه رشد اقتصادی، رشد درآمدی و رشد اشتغال زایی در استان را ایجاد خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه فرصت های شغلی در استان افزایش می یابد، عنوان کرد: بر اساس پروژه هایی که در استان اجرا می شود، 12 هزار شغل تا پایان سال 1403 ایجاد خواهد شد.

عبداللهی به رشد درآمد سالانه شهری و روستایی اشاره و تصریح کرد: درآمد سالانه روستایی در سال 1401 نسبت به سال 1400 یک درصد رشد داشته است و از 55 میلیون تومان به 86 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می شود

12 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می شود