مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-12سياسي

حجت الاسلام پناهیان در جمکران سخنرانی می کند


مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همچون هفته های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته 21، 23 و 24 آذرماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

مراسم هفتگی قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه این هفته امشب 21 آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام توکل و قرائت دعای علی مهدوی نژاد مداح اهل بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در روز پنجشنبه 23 آذرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و قرائت دعای حجت الاسلام حسین آبادی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

صبح روز جمعه 24 آذرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان ندبه انتظار از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام الیاسی و قرائت دعای حسن شالبافان برگزار می شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت 16 و قرائت زیارت آل یس توسط عباس محمدی پور بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان بخش برنامه های جمکران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام پناهیان در جمکران سخنرانی می کند

حجت الاسلام پناهیان در جمکران سخنرانی می کند