مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-10فرهنگي

تازه هایی از ضرغامی، مهران مدیری و مجید انتظامی


اظهارات ضرغامی درباره حفاری کاخ نیاوران و کنایه به بستن صفحه پیرمرد رشتی، تازه هایی از «عمره دانشجویی»، زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علیرضا استادی در جایگاه مجری تلویزیون، - اظهارات ضرغامی درباره حفاری کاخ نیاوران و کنایه به بستن صفحه پیرمرد رشتی، تازه هایی از عمره دانشجویی ، زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علیرضا استادی در جایگاه مجری تلویزیون، تدارک ویژه ای برای غزه در جشنواره حقیقت ، معرفی 50 فیلم برتر سال و جوایز فیلم اروپا، جزییاتی درباره مجوز برنامه اسکار مهران مدیری، ماجرای برگزاری کنسرت مجید انتظامی و کشف یک نانوایی عجیب و یک مقبره باستانی از اخبار فرهنگی هنری 19 آذرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه 19 آذرماه، در جریان برگزاری همایش هفته پژوهش در موزه ملی، عزت الله ضرغامی درباره زد.

بیشتر بخوانید: باید گالیله وار وارد شویم عمره دانشجویی از سر گرفته می شود نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعلام این که اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به عمره در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تعداد نفرات اعزامی به عمره در دو هفته پیش رو مشخص خواهد شد.

بهمن ماه نمایشگاه مطبوعات داریم معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که نمایشگاه رسانه های ایران اواخر بهمن ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه هایی از ضرغامی، مهران مدیری و مجید انتظامی

تازه هایی از ضرغامی، مهران مدیری و مجید انتظامی