مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-13ورزشي

فوتبال استان اردبیل پایدار نبوده است/ آشتی تماشاگران اردبیلی با فوتبال


رییس فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه فوتبال استان اردبیل در سال های گذشته تا مرز لیگ برتر پیش رفته است، اظهار کرد: متأسفانه فوتبال این استان پایدار نبوده است.

- ایسنا/اردبیل رییس فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه فوتبال استان اردبیل در سال های گذشته تا مرز لیگ برتر پیش رفته است، اظهار کرد: متأسفانه فوتبال این استان پایدار نبوده است.

صمد نوتاش 22 آذر در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان با اشاره به اینکه اردبیل شهر فوتبالی است و فوتبال خیز بوده است، گفت: فوتبال استان تا مرز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور پیش رفته است و بنا به دلایلی تاکنون پایدار نبوده است.

نوتاش افزود: تیم فوتبال شهرداری زمینه احیای فوتبال اردبیل و آشتی تماشاگران را فراهم کرده است و هواداران پیگیر بازی های این تیم هستند.

رییس هیأت فوتبال استان ضمن تشکر از جامعه فوتبال استان و دست اندرکاران هیأت فوتبال ادامه داد: از شخص استاندار نیز به جهت پیگیری مسایل فوتبال استان قدردانی می نماییم.

وی اضافه کرد: بازی های 60 تیم در فوتبال و 47 تیم در فوتسال را در همه رده های سنی در لیگ استانی برگزار کرده ایم.

نوتاش افزود: عملیات بودجه بندی هیأت فوتبال استان را برای سال 1403 با برآورد مبلغ 913 میلیون تومان انجام داده ایم و انتظار داریم مبلغ 700 میلیون تومان دسترسی داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال استان اردبیل پایدار نبوده است/ آشتی تماشاگران اردبیلی با فوتبال

فوتبال استان اردبیل پایدار نبوده است/ آشتی تماشاگران اردبیلی با فوتبال