مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-13سياسي

اقدامات جهاددانشگاهی باعث غرور و افتخار کشور است


استاندار قم با بیان اینکه جهاددانشگاهی تاکنون خیلی از مشکلات کشور را حل کرده است، گفت: به طور نمونه می توان به طراحی و ساخت دکل های نفتی اشاره کرد که یک هنر و تخصص ایرانی بوده و توسط فناوران جهاددانشگاهی انجام شده و باعث غرور و اقتدار کشور است.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه جهاددانشگاهی تاکنون خیلی از مشکلات کشور را حل کرده است، گفت: به طور نمونه می توان به طراحی و ساخت دکل های نفتی اشاره کرد که یک هنر و تخصص ایرانی بوده و توسط فناوران جهاددانشگاهی انجام شده و باعث غرور و اقتدار کشور است.

سید محمد آقامیری، استاندار قم در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قم که شامگاه 21 آذرماه در استانداری قم انجام شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی نهاد مقدسی است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با جهاد علمی در کشور شروع به کار کرد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به نوعی پایه گذار ارتباط صنعت و دانشگاه است، این نهاد با نگاه تجاری سازی دانش و پژوهش ها در این حوزه ورود کرده است.

استاندار قم با اشاره اینکه استان قم نسبت به سایر استان ها شرایط خاص و ویژه ای دارد، گفت: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مدرسه فیضیه، حوزه های علمیه و وجود پربرکت مراجع و علماباعث شده تا قم جایگاه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جهاددانشگاهی باعث غرور و افتخار کشور است

اقدامات جهاددانشگاهی باعث غرور و افتخار کشور است