مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-10اقتصادي

اورهال و بازسازی 59 دستگاه ماشین آلات راهداری سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اورهال و بازسازی 59 دستگاه ماشین آلات راهداری این استان از سال 98 تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اورهال و بازسازی 59 دستگاه ماشین آلات راهداری این استان از سال 98 تاکنون خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، افزود: تعداد59 دستگاه ماشین آلات راهداری از سال 98 تاکنون اورهال و بازسازی شده و در محورهای مواصلاتی مشغول به انجام عملیات راهداری هستند.

وی گفت:حجم بالای فعالیت های راهداری در بیش از 12 هزار کیلومتر از شبکه راه های اصلی، فرعی، روستایی استان مسئولیتی بسیار سنگین و خدمتی ارزشمند است که برای تحقق آن در درجه اول در حوزه لجستیک، نیاز به داشتن ماشین آلاتی پویا و کارآمد است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم 37 دستگاه ماشین الات راهداری را با اعتبار 62 میلیارد تومان در دستور کار برای اورهال و بازسازی قرار دهیم که بیش از 300 میلیارد تومان در هزینه های این اداره کل صرفه جویی شده است .

کرد افزود: کارگاه ماشین آلات راهداری این اداره کل تنها کارگاه در سطح کشور است که تمام مراحل بازسازی ماشین آلات تا راه اندازی کامل را با بهره گیری از توان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورهال و بازسازی 59 دستگاه ماشین آلات راهداری سیستان و بلوچستان

اورهال و بازسازی 59 دستگاه ماشین آلات راهداری سیستان و بلوچستان