مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-29اقتصادي

پیشرفت خوب پروژه های عمرانی لرستان در دولت سیزدهم


استاندار لرستان با بیان اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی استان زمانی که تحویل دولت سیزدهم شدند، کمتر از 40 درصد بود، گفت: اما در دولت سیزدهم این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در حاشیه بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از بیمارستان در حال ساخت نیایش با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه اظهار کرد: پروژه در حال حاضر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که در بازدید قبلی که از پروژه داشتیم پیشرفت فیزیکی آن زیر 45 درصد بود.

وی بیان کرد: تخصیص اعتبار بیمارستان نیایش در حال حاضر با مشکلی مواجه نیست، از طرفی مشکل ماده 56 پروژه با کمک و همکاری ارکان و اجزا دولت در استان رفع شد.

استاندار لرستان تاکید کرد: از همه ظرفیت دولت برای اینکه بیمارستان نیایش زودتر به بهره برداری برسد استفاده می کنیم، حتی از ظرفیت مولد سازی هم به عنوان یک ظرفیت برای پیشرفت پروژه استفاده خواهیم کرد.

 زیویار با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه های عمرانی استان ازجمله راه آهن، سد معشوره، بیمارستان نیایش و بیمارستان های دورود و کوهدشت زمانی که تحویل دولت سیزدهم شدند، کمتر از 40 درصد بود، گفت: اما در دولت سیزدهم این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت خوب پروژه های عمرانی لرستان در دولت سیزدهم

پیشرفت خوب پروژه های عمرانی لرستان در دولت سیزدهم