مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-03اقتصادي

واگذاری زمین به 153 خانوار شهری و روستایی در تنگستان


فرماندار تنگستان از واگذاری زمین به 153 خانوار شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

- احمد لطفی پیش از ظهر یکشنبه در نشست جوانی جمعیت شهرستان تنگستان گفت: علیرغم اینکه تنگستان بر اساس آمار نرخ باوری و فرزندآوری نسبت به جاهای دیگر مناسب تر است اما لازم است تا کارهای کامل تری در بخش های اطلاع رسانی و مشاوره، روان شناسی و خدمات رفاهی انجام شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: شهرستان تنگستان بر اساس آمار منتشرشده، 436 ازدواج و فرزندآوری داشته که اعتباری بالغ بر 62 میلیارد 800 میلیون تومان به تسهیلات کم بهره قرض الحسنه به این خانواده ها پرداخت شده است.

فرماندار تنگستان افزود: در زمینه واگذاری زمین به خانواده های سه فرزند و بیشتر، به 153 خانواده در شهر و روستاهای شهرستان تنگستان زمین واگذاری شده است.

وی ادامه داد: نیاز است ثبت احوال شهرستان داده های آماری فرزندآوری از فروردین ماه سال جاری و خانواده هایی که دارای سه فرزند شدند به منظور واگذاری زمین را اعلام کند.

لطفی یاد آور شد: شهرداران و دهیاران شهرها و روستاهای تنگستان اطلاع رسانی در زمینه ازدواج و فرزندآوری در سطح شهرستان تنگستان را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بیش از 300 هکتار زمین به محدوده روستاها الحاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به 153 خانوار شهری و روستایی در تنگستان

واگذاری زمین به 153 خانوار شهری و روستایی در تنگستان