مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-13اقتصادي

گزارش دخل و خرج خراسان جنوبی ها منتشر شد


نتایج طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی سال 1401 خراسان جنوبی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منتشر شد که درآمد خانوارهای شهری و روستایی استان کمتر از متوسط کشور است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نتایج طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی سال 1401 خراسان جنوبی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منتشر شد که درآمد خانوارهای شهری و روستایی استان کمتر از متوسط کشور است.

  حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی روز چهارشنبه گفت: چکیده این طرح آماری که در 16 بخش و 36 صفحه تهیه و منتشر شده، به مقایسه اجمالی استان خراسان جنوبی با کشور و استان های همجوار پرداخته است.

جهانشاهی افزود: مقایسه رتبه استان از نظر هزینه و درآمدهای سالانه خانوارهای شهری و روستایی به صورت آماری، مقایسه این آمار با وضعیت کشور، استان های همجوار، هم چنین بررسی آماری تعداد و درصد خانواده های شهری و روستایی در دهک های هزینه ای و درآمدی و ضریب جینی ازجمله مهمترین بخش های این گزارش است.

وی بیان کرد: متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری استان در سال گذشته یک میلیارد و 267 میلیون و 3 هزار ریال اعلام شده که این رقم در کشور برابر با یک میلیارد و 669 میلیون و 641 هزار ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دخل و خرج خراسان جنوبی ها منتشر شد

گزارش دخل و خرج خراسان جنوبی ها منتشر شد