مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-02ورزشي

قهرمانی تیم شبستر تبریز در مسابقات آزاد والیبال به میزبانی ایلام


مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمونین ( ع ) ایلام گفت: مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی کشور با قهرمانی تیم شبستر تبریز به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ مسلم باقری مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، گفت: مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی کشور دیشب به پایان رسید.

  وی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه به میزبانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برگزار شد.

  مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: این مسابقات بین 8 تیم و 100 ورزشکار والیبالسیت خواهر بسیجی از شهرستان های ایلام، ایوان، دره شهر، سنندج، بیجار و تبریز اجرا شد.

  باقری با اشاره به اینکه این مسابقات از روز چهارشنبه تا شامگاه جمعه هفته گذشته به صورت دوره ای و با حضور داوران کشوری برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم های والیبال شبستر تبریز، دانشگاه آزاد سنندج و شهرستان بیجار به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

  وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال بسیج ادارات کل استان با حضور 12 تیم از ادارات کل در حال برگزاری است، افزود: در این رقابت ها تیم های فوتسال بسیج نیروی انتظامی، مخابرات، دانشگاه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم شبستر تبریز در مسابقات آزاد والیبال به میزبانی ایلام

قهرمانی تیم شبستر تبریز در مسابقات آزاد والیبال به میزبانی ایلام