مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-09ورزشي

پولادگر: داورزنی از قطار والیبال پیاده نشده است/ داورزنی: شرایط ایده آل نیست


مراسم تکریم از زحمات محمدرضا داورزنی و معارفه وحید مرادی، سرپرست جدید فدراسیون والیبال، با حضور معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

- پولادگر: داورزنی از قطار والیبال پیاده نشده است/ داورزنی: شرایط ایده آل نیست مراسم تکریم از زحمات محمدرضا داورزنی و معارفه وحید مرادی، سرپرست جدید فدراسیون والیبال، با حضور معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، 14 آذرماه در حکمی وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در این راستا مراسم تکریم از زحمات محمدرضا داورزنی و معارفه وحید مرادی امروز (شنبه 18 آذر) با حضور محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

پولادگر: یک جابه جایی درون خانوادگی صورت گرفت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: همان طور که گفتند معمولا در این جلسات شرکت نمی کنم اما در این جلسه به حرمت آقای داورزنی پیشکسوت من حضور پیدا کردم.

به حکم قانون یک جابه جایی درون خانوادگی امروز صورت می گیرد و می خواهیم یک خداقوت بین راهی به داورزنی بگوییم که از قطار والیبال پیاده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: داورزنی از قطار والیبال پیاده نشده است/ داورزنی: شرایط ایده آل نیست

پولادگر: داورزنی از قطار والیبال پیاده نشده است/ داورزنی: شرایط ایده آل نیست