مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-11سياسي

مشارکت اردبیلی ها در ساخت صحن حضرت زهرا(س) با پرداخت هر نفر 20 هزار تومان


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل می توانند هر کدام با پرداخت 20 هزار تومان در ساخت صحن حضرت زهرا (س) مشارکت کنند.

- مشارکت اردبیلی ها در ساخت صحن حضرت زهرا(س) با پرداخت هر نفر 20 هزار تومان ایسنا/اردبیل رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل می توانند هر کدام با پرداخت 20 هزار تومان در ساخت صحن حضرت زهرا (س) مشارکت کنند.

اسفندیار هوشیار 20 آذر در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار کرد: مردم استان اردبیل میتوانند برای مشارکت در ساخت حضرت زینب (س) هر کدام با پرداخت 20 هزار تومان مشارکت کنند و تاکنون استقبال خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش مردمی هر هم استانی 20 هزار تومان به عشق حضرت زینب (س) گفت: مردم می توانند با مراجعه به درگاه رسمی پرداخت آنلاین به آدرس https://atabat.

org/fa/forms/23 کمک های خودرا پرداخت کنند و همچنین به شماره حساب 7272045 بانک سپه و شماره کارت 5071 4453 1070 5892 کمک های خود را واریز نمایند و در این امر معنوی و فرهنگی سهیم باشند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از تحقق تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در کمک به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع) خبر داد و افزود: امسال هم حدود 16 میلیارد تومان سهم استان اردبیل بود که انتظار می رود با مشارک خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت اردبیلی ها در ساخت صحن حضرت زهرا(س) با پرداخت هر نفر 20 هزار تومان

مشارکت اردبیلی ها در ساخت صحن حضرت زهرا(س) با پرداخت هر نفر 20 هزار تومان