مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:052023-11-28اجتماعي

اعلام ساعات احتمالی یک طرفه شدن چالوس، آزادراه تهران - شمال و هراز در آخر هفته


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری را تشریح کرد.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا به تشریح محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در روزهای پایانی هفته پرداخت و گفت: برابر تمهیدات اتخاذ شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه 11 آذرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده برای محور کرج- چالوس نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ساعات احتمالی یک طرفه شدن چالوس، آزادراه تهران - شمال و هراز در آخر هفته

اعلام ساعات احتمالی یک طرفه شدن چالوس، آزادراه تهران - شمال و هراز در آخر هفته