مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-14اقتصادي

منطقه 11، منطقه پیشرو در نوسازی بافت فرسوده شناخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از رونق ساخت و ساز به ویژه در بافت های فرسوده این منطقه خبر داد و درباره روند نوسازی بافت های فرسوده در منطقه گفت: - شهردار منطقه 11، تعداد پروانه های ساخت صادرشده این منطقه را در 8 ماهه اول سال، 374 مورد خواند و گفت: از آنجا که 294 مورد از این تعداد در بافت فرسوده واقع شده، منطقه 11، منطقه پیشرو در نوسازی بافت فرسوده شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از رونق ساخت و ساز به ویژه در بافت های فرسوده این منطقه خبر داد و درباره روند نوسازی بافت های فرسوده در منطقه گفت: تعداد پروانه های صادرشده از ابتدای سال تاکنون 374 مورد بوده که از این تعداد 294 مورد در بافت فرسوده واقع شده است.

موسوی افزود: باتوجه به این تعداد پروانه صادرشده در بافت فرسوده، در 8 ماهه اول سال، 84 درصد پیشرفت نسبت به شاخص های سازمان نوسازی داشتیم و به همین دلیل نسبت به سایر مناطق پیشرو بوده ایم.

وی با اشاره به آمار سال گذشته نیز بیان کرد: این در حالی است که در سال 1401 جمعاً 303 پروانه ساخت در این منطقه صادر شده بود که 212 مورد از آن ها در بافت های فرسوده و 91 مورد خارج از بافت فرسوده بود؛ بنابراین در سال جاری شاهد افزایش 120 درصدی در صدور پروانه ساخت و ساز و افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 11، منطقه پیشرو در نوسازی بافت فرسوده شناخته شد

منطقه 11، منطقه پیشرو در نوسازی بافت فرسوده شناخته شد