مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-03اقتصادي

مرکز شیمی درمانی شهدای سلامت بندرانزلی افتتاح شد


رییس بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی از افتتاح بخش شیمی درمانی سرپایی شهدای سلامت در این بیمارستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی از افتتاح بخش شیمی درمانی سرپایی شهدای سلامت در این بیمارستان خبر داد.

مرتضی فلاح کرگان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز شیمی درمانی شهدای سلامت بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی جهت ارائه خدمات سرپایی به بیماران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه راه اندازی این بخش با بودجه یک میلیارد و هفتصد تومان بوده، افزود: به صورت کلی دو نوع شیمی درمانی داریم که یک نوع مربوط به بیماران بدحالی است که شیمی درمانی آنها با داروهای بسیار سنگین بوده و یا با شرایط جسمی نامطلوب نیاز به بستری و مراقبت های خاص دارند.

فلاح تصریح کرد: در برخی از مراحل درمان سرطان تزریق دارو بصورت سرپایی است که در مراکز شیمی درمانی سرپایی توسط پرستارهای دوره دیده و تجهیزات لازم، طی یک بازه یک تا دو ساعت تزریق و بیمار بعد از مدتی تحت نظر ماندن در صورت مساعد بودن شرایط عمومی، ترخیص می شود.

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی تاکید کرد: همچنین در مراکز سرپایی برخی از نوع درمان ها از جمله تزریق آمپول های عضلانی که مراحل آمادگی آن شرایط خاصی دارد و تزریق توسط پرستاران دوره دیده انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شیمی درمانی شهدای سلامت بندرانزلی افتتاح شد

مرکز شیمی درمانی شهدای سلامت بندرانزلی افتتاح شد