مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-08بين الملل

تلویزیون رژیم صهیونیستی: ایلات در حال فروپاشی اقتصادی است


رسانه های عبری زبان اعلام کردند که در نتیجه طولانی شدن جنگ و قرار گرفتن مواضع نظامی شهر ایلات از پایگاه های اقتصادی مهم رژیم صهیونیستی در معرض حملات موشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی از افزایش شدید بیکاری، کاهش فعالیت های تجاری و کمبود کمک از سوی کابینه نتانیاهو در شهر بندری ایلات خبر می دهند.

این رسانه ها دیروز پنجشنبه تأیید کردند که شهرک ایلات (ام الرشراش) با حضور 35 هزار اسراییلی که از شهرک های صهیونیست نشین مرزی به آنجا منتقل شدند، در حال فروپاشی اقتصادی است.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: در شهر ایلات واقع در ساحل خلیج عقبه در دریای سرخ که پایگاه اقتصادی مهم اسراییل شمرده می شد، بحران اقتصادی وخیم تر شده است.

در گزارش این کانال عبری با اشاره به کاهش فعالیت های تجاری در ایلات تاکید شده که استفاده از کارت های اعتباری در این شهر به کم تر از نصف میزان قبل جنگ رسیده و این نشانه ضربه ای است که اقتصاد ایلات متحمل شده است.

   بر اساس این گزارش، از آنجایی که شهر ایلات به شدت متکی به گردشگری است، به دلیل قرار گرفتن در معرض حملات موشکی و طولانی شدن جنگ با یک بحران اقتصادی بی وقفه روبه روست که نشانه های آن در تمام شاخص های فعالیت تجاری و اشتغال در شهر قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون رژیم صهیونیستی: ایلات در حال فروپاشی اقتصادی است

تلویزیون رژیم صهیونیستی: ایلات در حال فروپاشی اقتصادی است