مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:312023-11-23اقتصادي

خیرین سهم خود در نوسازی مدارس را دو برابر کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ظهر امروز در همایش مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر که در تالار فاخر برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته خیرین سهم 4 هزار میلیارد تومانی خود را به 8 هزار میلیارد تومان افزایش داده اند، ولی با توجه به مشکلات موجود برای رفع کمبودها به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

وی افزود: با توجه به فعالیت هایی که انجام شده، ساخت مدرسه خیلی امیدوار کننده است تا در آینده نزدیک کمبودهای موجود برطرف شود، تاکنون تعداد بی شماری از فضاهای آموزشی در کشور توسط خیرین احداث و تحویل دستگاه تعلیم و تربیت شده و تعدادی دیگر نیز در حال احداث است که به زودی تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، بیان کرد: با در نظر گرفتن کمبود فضاهای آموزشی، خیرین قریب به 2500 مدرسه را با مشارکت دولت احداث کرده اند و با توجه به اینکه سهم دولت در تامین اعتبارات محقق نشده این مدارس نیمه کاره باقی مانده و در انتظار تامین اعتبار هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 100 هزار کلاس درس خطرآفرین و نیازمند به بازسازی و مقاوم سازی در کشور داریم که بیش از 3.

5 میلیون دانش آموز در آنها مشغول به تحصیل و کسب علم و دانش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین سهم خود در نوسازی مدارس را دو برابر کردند

خیرین سهم خود در نوسازی مدارس را دو برابر کردند