مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-06سياسي

دادگاه کیفری پرونده ترور سردار سلیمانی به زودی برگزار می شود


پس از انتشارحکم پرونده مطالبه خسارات ناشی از ترور سردار سلیمانی در شعبه 55 دادگاه عمومی حقوقی تهران، قوه قضاییه اعلام کرد که به زودی دادگاه کیفری رسیدگی به این پرونده نیز برگزار خواهد شد.

- پس از انتشارحکم پرونده مطالبه خسارات ناشی از ترور سردار سلیمانی در شعبه 55 دادگاه عمومی حقوقی تهران، قوه قضاییه اعلام کرد که به زودی دادگاه کیفری رسیدگی به این پرونده نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: در پی دادخواهی 3 هزار و 318 از هموطنان از سراسر کشور، دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شعبه 55 دادگاه عمومی و حقوقی تهران (شعبه ویژه رسیدگی کننده به دعاوی بین المللی) به ریاست قاضی حسین زاده مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از برگزاری 3 جلسه رسیدگی علنی، دادگاه رأی به محکومیت دولت آمریکا در این را پرونده صادر کرد.

بعد از انتشار حکم این دادگاه این سوال در رابطه با اینکه چرا برای عوامل ترور شهید حاج قاسم سلیمانی مجازات قصاص در نظر گرفته نشده است مطرح شد.

لازم به توضیح است که در حال حاضر شعبه 55 دادگاه عمومی و حقوقی تهران به بعد حقوقی پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی رسیدگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه کیفری پرونده ترور سردار سلیمانی به زودی برگزار می شود

دادگاه کیفری پرونده ترور سردار سلیمانی به زودی برگزار می شود