مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 02:102023-11-24سياسي

تلاش صدا و سیما برای تامین زیرساخت راه اندازی 200 کانال انتخاباتی


رییس سازمان صداوسیما از تلاش همه جانبه برای تامین زیرساخت فنی راه اندازی 200 کانال انتخاباتی در حوزه های انتخابیه کشور خبر داده و تاکید کرده است که تمام تصمیمات دستگاه های مختلف باید همراه با پیوست انتخاباتی و ارزیابی میزان تاثیر آنها در مشارکت در انتخابات اتخاذ و اجرایی شوند.

- رییس سازمان صداوسیما از تلاش همه جانبه برای تامین زیرساخت فنی راه اندازی 200 کانال انتخاباتی در حوزه های انتخابیه کشور خبر داده و تاکید کرده است که تمام تصمیمات دستگاه های مختلف باید همراه با پیوست انتخاباتی و ارزیابی میزان تاثیر آنها در مشارکت در انتخابات اتخاذ و اجرایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، پیمان جبلی در نشست شورای معاونان سازمان با رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به روزهای باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با تمهیدات درنظرگرفته شده، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

وی مشارکت در انتخابات را یکی از نمادهای اقتدار جمهوری اسلامی دانست و ضمن تأکید بر ضرورت برخورداری تصمیمات و برنامه های دستگاه های مختلف از پیوست انتخاباتی گفت: این مهم باید در همه بخش ها و دستگاهها بیش از این مورد توجه قرار گرفته و تمام دستگاه ها برای تقویت مشارکت در برگزاری انتخابات احساس مسئولیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش صدا و سیما برای تامین زیرساخت راه اندازی 200 کانال انتخاباتی

تلاش صدا و سیما برای تامین زیرساخت راه اندازی 200 کانال انتخاباتی