مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-15سياسي

همه خوبی های عالم در وجود حضرت فاطمه تجلی یافته


امام جمعه احمدی با بیان اینکه مقام کوثر مقام لیله القدر ، سه روز طعام به مسکین و فقیر بخشیدن خود حکایت بزرگی از عظمت این بانوی است ، افزود: اگر همه خوبی ها در عالم برجسته شود همه در زندگی حضرت زهرا (س) جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد، امروز در خطبه های نماز جمعه، ضمن تسلیت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) اظهار کرد: از  عظمت این بانوی اسلام همین بس که در روایات رسیده از اهل بیت علیهم السلام برخی از آیات قرآن کریم راجع به دخت پیامبر (ص) نازل شده است.

وی با بیان اینکه مقام کوثر مقام لیله القدر، سه روز طعام به مسکین و فقیر بخشیدن خود حکایت بزرگی از عظمت این بانو است افزود : اگر همه خوبی ها  در عالم برجسته شود همه در زندگی حضرت زهرا (س) جاری است.

  خطیب جمعه احمدی گفت: با نگاه به زندگی این بانو، ویژگی یک خانواده تراز اسلام را خواهید دید، زن و شوهری که در زندگی با یکدیگر به تعبیر قرآن کریم لباس همدیگر هستند و سختی ها و مشکلات را با هم می گذرانند.

  حجت الاسلام بهزادی عنوان کرد: زن و مرد با تغییر شرایط زمان خود را تغییر دهند گاهی مرد مریض است یا حادثه ای پیش آمده زن در میدان دفاع از شوهر است و یا بر عکس زن در تلاطمات زندگی حوادثی برای او پیش آمده شوهر پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خوبی های عالم در وجود حضرت فاطمه تجلی یافته

همه خوبی های عالم در وجود حضرت فاطمه تجلی یافته