مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-29فرهنگي

جشنواره استانی نمایش و سرود در مازندران برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری دومین جشنواره کشوری سرود با عنوان « نغمه های روشن فردا» و جشنواره کشوری نمایش با شعار این صحنه خانه ماست از سوی کانون پرورش فکری مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری دومین جشنواره کشوری سرود با عنوان نغمه های روشن فردا و جشنواره کشوری نمایش با شعار " این صحنه خانه ماست " از سوی کانون پرورش فکری مازندران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته حامد فاضلی کبریا، با توجه به برپایی این دو جشنواره در سطح کشوری، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران نیز با شعار این صحنه خانه ماست در بخش های نمایش ( صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی )، نمایش خلاق ( نمایش کتابخانه ای، بازی نمایش ) و نمایشنامه نویسی، برای شرکت کنندگان 7 تا 22 سال و بزرگسالان برگزار می شود.

وی افزود: مرحله استانی دومین جشنواره سرود در سطح مازندران نیز با عنوان نغمه های روشن فردا با هدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه، بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود در راستای ترویج فرهنگ انقلاب، کشف استعدادهای برتر اعضای کانون و دانش آموزان در عرصه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی نمایش و سرود در مازندران برگزار می شود

جشنواره استانی نمایش و سرود در مازندران برگزار می شود