مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-16بين الملل

سامر ابودقه جدیدترین خبرنگار قربانی جنایت صهیونیست ها؛ 91 شهید رسانه در غزه


با شهادت تصویربردار شبکه الجزیره و علی عاشور ابومالک خبرنگار فلسطینی، شمار شهدای خبرنگار در غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به 91 نفر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با شهادت سامر ابودقه تصویربردار شبکه الجزیره و علی عاشور ابومالک خبرنگار فلسطینی، شمار شهدای خبرنگار از ابتدای تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از عملیات طوفان الاقصی به 91 تن رسیده است.

روز گذشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه الجزیره اعلام کرد که سامر ابودقه تصویربردار این شبکه که در جریان پوشش بمباران مدرسه فرحانه در خان یونس زخمی شده بود، پس از 20 سال همکاری با الجزیره بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرده که این خبرنگار ساعت ها مجروح بود و روی زمین افتاده بود اما اشغالگران اسراییلی اجازه امدادرسانی به او را ندادند تا در نهایت به شهادت رسید.

الجزیره گزارش داده در حالی که سامر ابودقه تلاش می کرد به رغم جراحت شدید خود را از محل حمله خارج کند بار دیگر هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

همچنین وائل ابودحدوح، خبرنگار سرشناس الجزیره در غزه نیز که در روزهای نخست تجاوز رژیم صهیونیستی، خانواده اش در یک بمباران شهید شدند در این حادثه مجروح شد اما قبل از حمله دوم توانست خود را از معرکه خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامر ابودقه جدیدترین خبرنگار قربانی جنایت صهیونیست ها؛ 91 شهید رسانه در غزه

سامر ابودقه جدیدترین خبرنگار قربانی جنایت صهیونیست ها؛ 91 شهید رسانه در غزه