مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-18بين الملل

10 عملیات حزب الله علیه صهیونیست ها طی 24 ساعت گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری المیادین، مقاومت اسلامی لبنان دیروز با صدور بیانیه ای از 10 عملیات ضد صهیونیستی جدید علیه مواضع و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز های لبنان خبر داده و تصاویر تعدادی از حملات گذشته ضد تجمعات .

- حزب الله لبنان طی شبانه روز گذشته 10 حمله ضد صهیونیستی به مواضع نظامی دشمن انجام داد که این حملات باعث هلاکت و مجروح شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری المیادین، مقاومت اسلامی لبنان دیروز با صدور بیانیه ای از 10 عملیات ضد صهیونیستی جدید علیه مواضع و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز های لبنان خبر داده و تصاویر تعدادی از حملات گذشته ضد تجمعات نظامی صهیونیستی را منتشر کرد.

بر اساس بیانیه های روز گذشته، حزب الله لبنان عملیات های مذکور را در حمایت از ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه انجام داده و مواضع صهیونیستی را در بخش های شرقی و غربی مرز ها مورد اصابت دقیق قرار داده است.

مقاومت اسلامی در بخش شرقی مرز های لبنان و سرزمین های اشغالی تجمع خودرو ها و نظامیان صهیونیست در اطراف روستای اشغالی هونین را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده که این حملات با دقت بالا به اهداف مورد نظر برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 عملیات حزب الله علیه صهیونیست ها طی 24 ساعت گذشته

10 عملیات حزب الله علیه صهیونیست ها طی 24 ساعت گذشته