مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-19اقتصادي

بهره برداری از 4 پروژه آبرسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک


با اتمام عملیات اجرایی 4 پروژه آبرسانی در شهرستان سوادکوه و بهره برداری از آنها 700 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل آبفا مازندران گفت: با اتمام عملیات اجرایی 4 پروژه آبرسانی در شهرستان سوادکوه و بهره برداری از آنها 700 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، بهزاد برارزاده با اشاره به پروژه های اجرایی آبرسانی در شهرستان سوادکوه اظهار کرد: احداث مخزن 300 متر مکعبی در اتو سوادکوه به منظور افزایش تامین و ذخیره آب برای 300خانوار جمعیت روستای اتو با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی از احداث مخازن ذخیره 220 متر مکعبی و لوله گذاری خط انتقال به طول 2400 متر در روستاهای جمشید آباد و کارسالار سوادکوه خبر داد و گفت: این پروژه هم با 90 درصد پیشرفت در حال اجراست و به زودی اهالی این دو روستا با بیش از 200 خانوار جمعیت از آن بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص پروژه آبرسانی به روستای خواجکلای زیرآب سوادکوه یادآور شد: برای اجرای این پروژه خط انتقالی به طول 1800 متر و احداث مخزن 100 متر مکعبی در دست اجراست و یک باب مخزن 50 متر مکعبی در شش رودبار سوادکوه هم برای افزایش ظرفیت تامین و ذخیره آب اهالی این منطقه در حال اجراست که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 پروژه آبرسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک

بهره برداری از 4 پروژه آبرسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک