مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-08سياسي

برگزاری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان نباید صرفا سلب تکلیف باشد


امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه برگزاری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان نباید صرفا سلب تکلیف باشد، گفت: فضاسازی کنگره اصلا دل چسب و رضایت بخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به در پیش بودن کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما هر چه داریم از شهدا داریم و مدیون شهدا هستیم.

   خطیب موقت نماز جمعه تبریز ابراز کرد: این شهر و استان ظرفیت زیادی دارد و با اینکه به کنگره کم مانده است ولی انگار نه انگار! بنرها همگی بی خاصیت است بدون هیچ فضاسازی.

  وی اضافه کرد: بزرگترین بحث که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده است، ناگفته های دفاع مقدس است؛ از این رو از دست اندرکاران تشکر می کنیم ولی فضاسازی اصلا دل چسب و رضایت بخش نیست.

  عالی گفت: شما یک آمار بگیرید ببینید چند نفر در این استان از برگزاری این کنگره اطلاع دارند؟  وی با بیان اینکه اگر فضاسازی باشد قطعا مابقی هم حل می شود؛ افزود: کنگره را صرفا سلب تکلیف نباشد بلکه هدف ترویج و تبیین فرهنگ شهادت و مقاومت باید باشد.

  پایان پیام/60030


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان نباید صرفا سلب تکلیف باشد

برگزاری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان نباید صرفا سلب تکلیف باشد