مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-18سياسي

وزیر اطلاعات: جامعه ی اطلاعاتی مجازات مسببین جنایت راسک را وظیفه خود می داند


در پی شهادت مظلومانه ی جان برکفان حافظ مرز های ایران اسلامی وزیر اطلاعات در پیامی تاکید کرد که جامعه ی اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج)مجازات مسببین این جنایت را وظیفه خود می دانند.

- در پی شهادت مظلومانه ی جان برکفان حافظ مرز های ایران اسلامی وزیر اطلاعات در پیامی تاکید کرد که جامعه ی اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج)مجازات مسببین این جنایت را وظیفه خود می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام خطیب به این شرح است : من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا برادر ارجمند سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان سلام علیکم شهادت مظلومانه ی جان بر کفان مرزهای ایران اسلامی در ایّام سال روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را خدمت فرماندهی معظّم کل قوا، جناب عالی، خانواده های معزز شهدا، فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور فراجا و مردم انقلابی و سرافراز ایران تسلیت عرض می کنم.

ملّت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت ها و جانفشانی های مدافعین مرزهای مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون های به ناحق ریخته شده ی شهدای این حادثه ی تروریستی را دارند و جامعه ی اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: جامعه ی اطلاعاتی مجازات مسببین جنایت راسک را وظیفه خود می داند

وزیر اطلاعات: جامعه ی اطلاعاتی مجازات مسببین جنایت راسک را وظیفه خود می داند