مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-06اجتماعي

راه اندازی مرکز توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلال های شنوایی در زنجان


سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: مرکز توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلال های شنوایی، خدمات لازم برای کودکان با اختلال های شنوایی را برای آسان کردن ارتباط دریافتی و بیانی مناسب با استفاده از تقویت کننده مناسب و آموزش های ویژه این افراد ارائه می دهد.

- ایسنا/زنجان سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: مرکز توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلال های شنوایی، خدمات لازم برای کودکان با اختلال های شنوایی را برای آسان کردن ارتباط دریافتی و بیانی مناسب با استفاده از تقویت کننده مناسب و آموزش های ویژه این افراد ارائه می دهد.

روح الله خدابنده لو امروز (چهارشنبه، 15 آذر ماه) در افتتاح اولین مرکز توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلال های شنوایی، اظهار کرد: در این مرکز، کودک دارای اختلال شنوایی از نظر سطح شنیداری، میزان افت شنوایی، سطح زبان بیانی و درکی و اختلال های تلفظی ارزیابی می شود.

برای هر کودک برنامه درمانی اختصاصی تهیه و تدوین می شود و مربی های آموزشی براساس برنامه اختصاصی با کودک تمرین می کنند.

وی ادامه داد: مرکز توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلال های شنوایی، خدماتی را مانند گفتاردرمانی، شنوایی شناسی، روانشناسی، مربی آموزشی و هنری و ورزشی برای کودکان بدو تولد تا 10 ساله ارائه کرده است و دیگر نیاز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلال های شنوایی در زنجان

راه اندازی مرکز توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلال های شنوایی در زنجان