مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-20اقتصادي

مرمت قنوات فامنین با اعتبار 60 هزار میلیون ریالی


مدیر جهاد کشاورزی فامنین از بازسازی و مرمت 18 رشته قنات در شهرستان با اعتبار 60 هزار میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، منصور خزایی صبح امروز در کارگروه لایروبی قنوات در محل سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به 80 رشته قنات شهرستان فامنین اظهار کرد: در سال جاری پنج رشته قنات با اعتبار 20 هزار میلیون ریال در روستاهای طمه چی، قلعه جوق، دهلق، زاغلیجه و کله سر بازسازی و نوسازی شده است.

  وی در ادامه افزود: اعتباری نیز به منظور بازسازی 13 رشته قنات در روستاهای قزلحصار، دهلق، آجرلو، باباحصاری، کنیزان، صادقلو، گل خندان، معدن کوه، قلقل آباد، صیدآباد، قشلاق و قموشانه به مبلغ 40 هزار میلیون ریال به شهرستان اختصاص یافته است.

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: این مهم با مشارکت پیمانکاران و به کارگیری نیروهای بومی در روستاها در حال انجام است.

  وی با تاکید بر اینکه لیست همه قنواتی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند با اولویت بندی و مطالعه اولیه آماده شده است تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر تامین اعتبار مورد نیاز هستیم به نحوی که با تامین اعتبار، نسبت به اجرایی کردن این پروژه ها اقدام خواهد شد.

   خزایی در ادامه به احداث کانال آبرسانی در چهار روستای شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: احداث کانال آبرسانی با اعتبار 8 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت قنوات فامنین با اعتبار 60 هزار میلیون ریالی

مرمت قنوات فامنین با اعتبار 60 هزار میلیون ریالی