مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-13سياسي

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آغاز طرح امدادونجات زمستانه جمعیت هلال احمر استان از امروز تا 20 اسفند 1402 خبر داد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور و هماهنگ با سایر دستگاه های همکار در استان گلستان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آغاز طرح امدادونجات زمستانه جمعیت هلال احمر استان از امروز تا 20 اسفند 1402 خبر داد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور و هماهنگ با سایر دستگاه های همکار در استان گلستان اجرا خواهد شد.

قاسم غریب آبادی شامگاه چهارشنبه 22 آذر ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح امداد و نجات زمستانه در استان گلستان، اظهار کرد: این طرح از 21 آذر تا 20 اسفند 1402 به مدت 90 شبانه روز به صورت هماهنگ با سراسر کشور و با همکاری سایر دستگاه ها با هدف پاسخگویی سریع و بهینه به حوادث و سوانح احتمالی در فصل زمستان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه به صورت روزانه 107 نیروی عملیاتی، 20 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه خودروی آرگو، یک فروند قایق نجات، 10 ست کوهستان، یک فروند بالگرد، 12 دستگاه موتور سیکلت و موتورخانه، یک دستگاه خودروی فرماندهی و ارتباطات، 27 دستگاه وانت تک و دو کابین در طرح امدادونجات زمستانه امسال بکارگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: هلال احمر استان با ظرفیت 35 پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر گلستان

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر گلستان